10 January 2007

Pentru al saptelea an consecutiv, ANTENA 1 a fost lider de audienta in noaptea de Revelion

ANTENA 1 a stabilit un record greu de atins pe piata televiziunilor din Romania: pentru a saptea oara, consecutiv, televiziunea din Baneasa a fost lider de audienta in noaptea de Revelion. Dan Negru a stabilit, de asemenea, un record, la fel de dificil de egalat: toate aceste spectacole din noptile dintre ani au fost prezentate de el. In acest an, cei mai multi romani au ales sa urmareasca „Ziua judecatii” in editie speciala, apoi stafeta de lider a fost predata de Dan Negru lui Pepe, care, la o ora dupa miezul noptii, a fost gazda emisiunii „Revansa starurilor”.

Show-urile au fost „punctate” de povesti cu personaje adaptate zilelor noastre, interpretate de vedetele ANTENEI 1. Romanii au savurat toate aceste momente create pentru o noapte speciala, cum a fost aceasta care a insemnat si intrarea tarii noastre in Uniunea Europeana.

Coordonatele de audienta au fost urmatoarele: ANTENA 1 a fost lider de audienta atat intreaga zi de 31 decembrie, cat si in prime-time, cand consumul TV este cel mai ridicat. Prima emisiune lider a serii a fost Observatorul, care a fost urmarita, de peste un milion de telespectatori. A urmat povestea Scufitei Albastre si, apoi, Divertis cu un show care a avut cu sase sute de mii mai multi telespectatori decat televiziunea clasata pe locul al doilea in clasamentul audientelor de Revelion, Pro TV.

„Ziua Judecatii”, in editie speciala, a fost spectacolul vedeta al Revelionului: in medie, 1.462. 000 de romani au urmarit aceasta productie marca ANTENA 1, in timpul careia, de altfel, a fost stabilit si minutul de aur. 2.010.000 telespectatori urmareau, la ora 23:18, ANTENA 1. Show-ul condus de Negru s-a incheiat la ora 1,00, cand au urmat doua povesti cu protagonisti vedete – Basmele politicii si Capra cu trei iezi -, apoi Revansa starurilor, care a tinut telespectatorii trezi pana spre ziua. Revansa starurilor a avut, in medie, aproximativ un milion de telespectatori. (SURSA: TNS – AGB International, Target: ALL Urban)

No comments: